2013. június 8., szombat

Vásári hangulat


Egy kedves barátnőm hívott a falujukban rendezett fesztiválra, mint kézműves jöjjek, lesznek mások is, lehet árulni.
Nagy lelkesedéssel készültem hetekig, fontam a különféle kosarakat, és varrtam a kis állatfigurákat. Kezdésnek nem is volt rossz a vásár. Először is nagyon jó hangulata volt a sok népzenei tánccsoport fellépése és a jó zene miatt.

Voltak vásárlóim is, most inkább a kis állatfigurák voltak a kelendőbben, még felnőtt is vett „zsebmaci”-t, de néhány  kosarat is elvittek.

És „feltaláltam” a szuper kirakodó állványt, a régi típusú felállítható ruhaszárító tökéletesen megfelel arra, hogy azon lógjanak a babaforgók, az állatfigurák és még a kosarakat is fel lehet pakolni rá.

 
A „standom”:


 
Madárka a kalitka fogságában :-)

2 megjegyzés:

  1. Szia Anna! Csodálatos dolgokat készítesz!!!!Jó látni és a portékákat is!
    Én egyszerűen imádom a kosarakat!!!!:-)
    Rakom is ki a kedvenc blogjaimhoz...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Anikó! Jólesett! Legalább most már van egy biztos hely, ahol a blogom szerepel.
    Ha egyszer felétek lesz vásár, és megyek, szólok ám!

    VálaszTörlés