2016. január 26., kedd

A zöldvessző dicsérete

Az utóbbi napokban kaptunk havat, egyik délután ültem a szobában, kosrat fontam, kinéztem és szép puhán kavarogtak a hópelyhek! Ennél jobb hangulat nem is kell!
Szokás szerint télen főszereplő a zöldvessző. Már gyüjtöttünk is valamennyit, meg sikerült szerezni igazi amerikai hántolatlan fűzvesszőt is. A saját szedésnél vadásztam a különleges szinű vesszőkre, mert ki akartam próbálni, hogy jelennek meg a szinek a kosáron, ha szinek szerint rakom be a szálakat.

Ilyen spirálos lett:


Az élén zöldek a csipkebogyó vékony hajtásai, a sárga aranyfűz ágak, a kevés piros pedig vörösgyűrűs som.

ÉS! Készen van a vizsgadolgozatom, ma hoztam el bekötve !!!
Már "csak" a tételeket kell megcsinálni.
Ugye, mennyire élnek a szinek?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése