2018. május 13., vasárnap

Jó pap holtig tanul

Hát én nem vagyok jó pap, valószinüleg semmilyen pap, hogy jó vagyok-e, azt döntse el más, de mindig szivesen tanulok valami újat. 
Ma éppen a HH szervezésében volt alkalmam Anne Mette Hjørnholm dán kosárfonó hölgy által tartott kosárfonás oktatáson résztvenni. Nagyon nagytudású és kedves, kiválóan éreztem magam, sok kedves ismerőssel is találkoztam.

A lenti kosarat készitettem az Anne Mette által termesztett, csodálatosan jó minőségű és csudaszép szinű vesszőkből, az alja ovális  "katalán alj" ,  a kosár oldala az ú.n. "irish" technikával, kis ablakokkal lett fonva: 

itt a katalán alj munka közben:

 
 Itt pedig a kész kosár:



Már csak a cipészhez kell elvinnem és egy csinos bőrszijat rászegecseltetni és voalá, kész a legújabb táska!

3 megjegyzés: